Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 12 april 2018

Canvas Forest





  • Canvas board 9x12 cm
  • DDBD Dutch mask Forest470.715.402
  • Zwarte gesso
  • INka gold: Aquamarin 927, Kobalt blau 913, Silber 902, Eisblau934, Hermatith 911
  • Acrylverf Donkergroen
  • Memento luxe Weddingdress
  • sharpie White
  • Tekststempel
Op het canvas eerst zwarte gesso aanbrengen en laten drogen
mask over het canvas plaatsen
dan de verschillende kleuren aanbrengen en laten drogen
mask verwijderen en de donker groene acrylverf deppend aanbrengen op de bomen en bosjes.
als laatste de tekst stempelen en hier en daar de sterren aanbrengen met de sharpie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.