Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 12 april 2017

Book in Wall




  • creme, oud roze, groen en lila kaartkarton
  • Stempel karton
  • Embossing folder stenen en tekst
  • LR0452 Creatables Marianne design
  • B126 Grassborder Cherry Lyn Design
  • Stempel"winter impressionen" Viva decor
  • Stazon Jet black
  • Distress Ink: Fired brick, Brushed couduroy, Black soot, Forrest moss, Dusty concord
Deze kaart doet mee aan de challenge van Krea Teja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.