Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 25 januari 2017

Robin in the Garden



  • Kaartkarton heel lichtgroen(pastel)
  • Aquarel papier 300 gr.
  • Brusho: Leaf green, Lime green, Orange, Sand stone
  • Tombow markers
  • Stempel Watercolor Robin Impression obsession
  • Foliage set 4051 AI Impressions water color
  • Flowerset 4052 AI Impressions water color
  • Tekst stempel Impression obsession
  • Wow embossing poeder Earthtone nutmeg
  • Distress ink: Forrest moss
  • Archival inkt: Jet Black
Heerlijk een middagje spelen met de Brusho, de stempeltjes van Art impressions en de mooie roodborstjes stempel van Impression obsession.
dit is het resultaat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.