Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zondag 4 september 2016

Oldtimer



  • kraft en wit karton
  • Embossingfolder Craft unlimeited 4953093
  • Artful muse set A2 657191
  • CR1324 Craftables Marianne design.
  • Distress ink: Vinatage photo en Old paper
  • Gearwork border Memory box (binnen kant kaart.)

Deze kaart kan je voor twee items gebruiken.
als mannenkaart of voor geslaagd voor het rijbewijs.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.