Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 13 september 2016

Mushroom time


  • wit kaartkarton en een restje Terra karton
  • Stempel karton
  • 3D embossing folder Spelbinders E3DS001
  • Decorative strip Autumn Gatherings Tim Holtz 657454
  • CR1341 Craftables Silver selection Marianne design
  • Stempel N008 Tierelantijntjes Nel van Veen
  • Distress ink: rip persimmon, fired brick, rusty hinge, crushed olive, scattered straw, antique linen, brushed corduroy, walnut stain
  • Faber Castell Polychromos


Deze kaart past goed bij het jaargetijde Herfst.
dan gaan de bladeren mooi kleuren en komen de paddenstoelen weer tevoorschijn.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.