Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 30 juni 2016

Mirror, Mirror




  • Stempel karton
  • Stempels: Olive the Ostrich en Mirror tekst Stampotique
  • Distress ink : forest moss, peeled paint, mustard seed, seedless preserves en dusty concord.
  • Masking tape
  • Template TCW3315 Minisolace
  • Template TCW5685 mini moving vines
  • White sharpie
  • Witte embossing puffs Ranger
de buiten randen afgeplakt met masking tape, gesponsd met seedless preserves en dusty concord
de Struisvogel Geëmbosd in het midden, gemaskeerd.dan beide kanten met een template mini solace en peeled paint bewerkt.
template verwijderd en beide kanten gesponsd met mustard seed en de hoeken met seedles preserves
tekst met zwart gestempeld en vervolgens template mini moving vines en forest moss gebruikt.
Accenten op de bladeren aangebracht met de sharpie.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.