Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 23 juni 2016

Grown with love



  • groen kaart karton
  • embossing karton peach en een stukje Aquarel papier
  • Embossing folder Floral SES007 Spellbinders
  • Distress ink scattered srtaw en peeled paint
  • zig clean color real brush
  • garden grow Altenew
  • Lint
  • zelf gemaakte embelishments
vandaag een soort tuinkruiden kaart gemaakt.
Heb een stempeltje van de nieuwe Altenew Garden Grow gebruikt.
heb deze een aquarel look gegeven met behulp van de zig CCRB markers.
De embelishments zijn gemaakt met een push mold en licht gewicht klei.
geverfd met Acrylverf en Inka gold.





2 opmerkingen:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.