Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zondag 1 mei 2016

Butterfly





  • wit, creme en bruin kaartkarton
  • Butterfly basics Stamping up
  • Panpastels: orange shade, orange tint
  • Dutch Doobadoo mal Bubbles
  • Witte inkt Hero art Unicorn
  • Archival inkt Fern green, tree branch en sepia
  • Plak pareltjes 3mm.
Deze kaart heb ik met Stampin up stempels gemaakt met een Bokeh achtergrond van Panpastels.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.