Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 5 april 2016

Huwelijkskaart Mannen (Handfasting)

Laatst werd mij gevraagd of ik een trouwkaart wilde maken voor mannen.
en hoe leuk is het als deze kaart passend is bij de trouwkaart zelf.
dus ben gaan vragen hoe de trouwkaart er ongeveer uitzag en of ze het idee leuk vond?
en Ja hoor ze vond het idee geweldig.
Ben toen met de verzamelde informatie aan de slag gegaan.
Dit is het resultaat geworden en vond het heel leuk om te doen.





  • zwart karton
  • Craft karton
  • Stempel Walls and Corners TXT-ST-WALL Crafter's companion
  • 6002/0161 Joy Crafts
  • Stencil Prima marketing item#564278
  • Inka Gold Ice blue 934
  • Distress ink: Rusty hinge en Vintage photo
  • Archival inkt Jet Black


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.