Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 22 december 2015

Silent Night


wit linnenprint karton
stempel karton
maskeer papier
Stempel Stampscapes 059G de Stempelwinkel
Stempel cling silent night CRR184 Stampendous
Distress ink fade Jeans en Sqeezed lemonade
memento Danube Blue
Archivalink Jet Black
spelbinders die

Bij deze kaartheb ik een spons mask en stempel techniek gebruikt.
dit is het resultaat van een aparte kerstkaart.

groetjes Wendy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.