Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 18 december 2015

Mistletoe



Witte kaart vierkant linnenprint
Stempelkarton
MFD056 Nellie's multi frame
185070/1232 Craft Emotions mask stencel
Stempel GR003 Mistletoe and mice Gillian Roberts
Distress ink: Iced spruce en Bundled sage
LR0189 Creatables Marianne design
Faber Castell Polychromos potloden

Dit kerts kaartje heb ik gemaakt met de lieve stempel van Gillian Roberts.
heb het ingekleurd met faber Castell.
voor de achtergrond heb ik een stencel en twee kleuren distress ink gebruikt.

                                     groetjes Wendy





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.