Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 19 november 2015

IJskristallen



  • Glitterkarton Joy Crafts
  • Blauw karton
  • Stempel karton
  • Stempel: Christmas greetings SW m06182
  • Stazon: Midnight blue
  • Mask Ice star Dutch Doobadoo
  • Structuurpasta Dutch Doobadoo
  • Spelbinders: Majestic labels Twenty five
  • Classic 3D bow Creative Experessions
  • Snowflakes Die'sire Crafters Companion
De achtergrond van de kaart heb ik bewerkt met een mask en structuurpasta.
Het geeft net weer een andere look.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.