Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 21 augustus 2015

Sending Wishes



  • Dubbele kaart wit linnenprint
  • Aquarell papier 225 gram
  • Stempelsets Waterwings en butterfly basic van Stampin up
  • Distress inkt: peeled paint, vintage photo, shaded lilac, dusty concord, crushed olive en old paper.
  • plakpareltjes.
even gespeeld met de nieuwe Stampin Up stempels die ik voor mijn verjaardag heb gekregen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.