Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 10 april 2015

Hobby Idee Team Culinair reisje



Telescoopkaart

  • zwart kaart karton
  • wit kaart karton
  • HI stamp 0024
  • HI mal 0042
  • Knipvel chef HI0114
  • Lint HI1450-01
  • Bister groen, rood en blauw
  • Mini mister
  • zwarte stempel inkt
  • 3 splitpennen
Stans 3 zwarte cirkels uit de 3 grootste snijmallen.
trek de binnenkant van de 3 grootste over op Wit kaart karton en knip ze uit.
strooi een beetje bister verdeeld over het witte kaartkarton en bespuit het met water(mini mister) laat het drogen.
de kleinste Blauw en de middelste rood en de grootste cirkel groen.
plak ze op de zwarte cirkels.
knip de plaatjes uit het 3D vel en werk ze 3D op en plak ze op de grootste en de kleinste cirkel.
Stempel de middelste cirkel met de stempel afbeelding op zijn kop( naar boven toe)
prik een gaatje door de twee cirkels en doe er een splitpen door.
leg nu de kleinste cirkel op de middelste (afbeelding op zijn kop) en prik een gaatje door de twee cirkels en doe er een splitpen door.
maak een gaatje boven in de kleinste cirkel en doe daar de splitpen en het dubbelgevouwen lint door.

Groetjes Wendy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.