Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zondag 29 maart 2015

Schilders tape techniek net even anders!



  • Kraftkarton
  • twee kleuren groen karton
  • stempel karton
  • B178 Flourish leaf strip Cherry Lynn Design
  • Clearstam The lake house Kaisercraft
  • Cover A Card cc069c-a-c
  • Craquelure Impression Obsession
  • Tekst stempel Lili of the Valley
  • Distress inkt:
  • musterd seed, Wild honey, Frayed burlap, brushed corduroy, ruty hinh, vintage photo, barndoor, peeled paint en black soot.
  • Stazon Stone gray
  • Schilderstape
  • Stans scroll ADD10019 Amy design
  • touwtje.
voor deze kaart heb ik eerst de schilderstape techniek toegepast op stempel karton met drie verschillende kleuren Distress inkt.
vervolgens met de Stone gray the Lake House er op gestempeld en ingekleurd met distress inkt.
de randen hier en daar ingescheurd en gesponsd met twee kleuren distress inkt.
Het kraft karton tot een kaart gevouwen en bestempeld met de Cover A Card stempel en de randen van de kaart bewerkt.
De afbeelding er op geplakt. takjes uitgestanst en verdeeld opgeplakt.
De scroll uitgestanst, geponsd, gestempeld en met een touwtje aan de kaart vast gemaakt.
groetjes Wendy.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.