Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zondag 22 maart 2015

Hobby Idee Team Politie




  • Gebroken witte dubbel gevouwen kaart 10,5 x 14,8 cm (basiskaart)
  • Hobby idee Basis 3067(steentjes)
  • 3D vel Politie HI 0116 en 0117
  • Distress ink Vintage Photo
Snij het HI Basis 3067 een ½cm kleiner uit dan de basis kaart.
teken een cirkel van 8cm aan de linker kant, maak een gaatje in het midden met de schaar.
maak rondom 8 kleine knipjes in het gaatje.
scheur ze tot de rand toe open (zie voorbeeld)
Bewerk de open gescheurde delen met de vintage photo.
bewerk ook de opening van het gat op de basiskaart voor dat je het op de kaart plakt.
lijm nu de punten aan de uiteinde vast.
knip de auto en agent uit en werk ze 3D op.
plak ze vervolgens op de kaart.
Succes en groetjes Wendy




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.