Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 19 maart 2015

Hobby Idee Team Beterschapskaart Mannen


voorkant

piramidevorm
hulpfoto2

Hulpfoto 1
  • Grijs Kaartkarton
  • HI patroon 2002
  • HI feelbetter 0111
  • Klein stukje klittenband
Snij drie grijze vierkanten van 10,5 x 10,5 cm.
ril en vouw ze diagonaal door de helft en ontvouw ze weer.
lijm de vierkanten op elkaar (zie hulpfoto 1) met de bergvouw naar boven.
Het linker vierkant ligt voor de helft onder het middelste vierkant en het rechter vierkant ligt voor de helft boven op het middelste vierkant.
Snij twee vierkanten van 9,5 x 9,5 cm uit HI 2002.
Snij ze diagonaal doormidden en plak ze volgens (hulpfoto 2) op.
plak het klittenband op de linker kant
 (zie hulp foto 2 "rondje").
Vouw het nu in de piramide vorm zodat het andere klittenband rondje gelijk op de goede plaats plakt.
knip de mannetjes uit en werk ze 3D op en plak ze op de Piramide. aan iedere kant een.
Het woord Beterschap word aan de voorkant geplakt.
Groetjes Wendy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.