Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

maandag 26 januari 2015

Vintage Valentijn


  • Gebroken wit kaartkarton
  • Design papier
  • Sizzix Layered angel wings (tim Holtz)
  • Non Sequitur Plate 51 old fashionen romance stempel
  • Tekst stempel
  • Distress ink: Frayed burlap
  • Bloementjes, blaadjes en touwtje
Heb nu een Vintage Valentijn kaart gemaakt.
het designpapier wat ik voor de achtergrond heb gebruikt, heb ik bestempeld met frayed burlap.
om de zachte look te krijgen heb ik eerst op een ander papier gestempeld en daarna op het design papier.
de Randen zijn bewerkt met het Distress tooltje en daarna met de zelfde distress ink bewerkt.
De randen van de vleugels zijn ook bewerkt met frayed burlap.
Het hart heb ik zelf getekend en uitgeknipt.
heb het op de vleugels geplakt en het bestempelde rondje weer daarop.
een dubbelstrikje van touw gemaakt en onderaan het hart geplaatst.
hoop dat jullie het wat vinden ik ben er weer blij mee groetjes Wendy.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.