Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zaterdag 20 december 2014

Hobby Idee Team sneeuwpoppen












Licht blauw kaart karton 14 x 28 cm
crème kaart karton 13.5 x 13.5 cm
wit en zilver kaartkarton
3D knipvel HI0028
HI mal 0043(oval) en de HI mal 0025
Distress ink Stormy Sky
Embossingfolder CCC1477

Embos het crème kleurig kaartkarton en bewerk het gemosde gedeelte en  de randen met distress inkt.
mat het op de lichtblauwe kaart wat je hebt dubbel gevouwen naar 14 x 14 cm.
Stans uit wit karton 2 ovalen(de 3e Ovaal)
bewerk de randen ook met distress inkt.
Stans 2 lantaarns uit zilverkarton waar van een in spiegelbeeld.
knip de lampen er van af en plak ze tegen elkaar samen met de ovalen op de kaart.(zie voorbeeld)
Knip de sneeuw poppen uit en werk ze 3D op en plak ze op de ovalen.
groetjes Wendy





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.