Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 19 december 2014

Hobby Idee team Kerstlabels



  • kaartkarton Terra
  • 3D knipvel HI 0076 en 0089
  • HI basis 3089 en 3086
  • lint.

Stans het grootste label 3 keer uit het basiskarton 3089.
Trek het grootse label 3 keer over aan de buitenkant van de mal op Terra kaartkarton. knip ze uit.
plak de labels op elkaar.
knip de drie afbeeldingen uit en werk ze 3D op.
plak ze op de labels.
maak een gaatje in de bovenkant van de labels en doe er een lintje doorheen.
Snij het terra kaart karton op 21 x 26 cm en ril het op 7,5 cm(dalvouw) en 15 cm (dalvouw) vanaf de linkerkant.
Snij uit het basiskarton 3086 een rechthoek van 10.5 x 20.5 cm.
plak dit aan de rechterkant van de kaart.
vouw nu de kaart in model.
snij uit het basis karton 3086 een rechthoek van 7 x 20.5 cm.
plak dit aan de voorkant van de kaart.
plak ook de 3 labels op de voorkant van de kaart.
knip alleen de onderkant van de afbeelding met het cadeautje uit en werk het 3D op.
plak het als "stopper" op de kaart.

groetjes Wendy.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.