Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zaterdag 12 juli 2014

Poppy Flower




  • Stuk wit cardstock
  • Archival inkt Jet Black
  • Aquarel papier 300gr.
  • een bladzijde uit een boek
  • Ribbonbanners Spelbinders
  • Tekststempel CS0844 Marianne design
  • Blooming garden Penny Black
  • Prisma color premier potloden
  • Touwtje
  • opengeweven lint.
Wilde deze keer eens een stempel net even anders gebruiken.
heb een bladzijde uit een oud boekgescheurd en op een stuk cardstock geplakt.
vervolgens de bloem op de tekst gestempeld met Archival inkt  en ingekleurd met de prisma potloden.
heb de randen voorzichtig langs de tekst gescheurd om een apart effect te krijgen.
dit heb ik op een Aquarelkaart geplakt en vervolgens afgewerkt met een Ribbon banner waar de tekst is getempeld en wat lint en een touwtje.
groetjes Wendy


1 opmerking:

  1. Supermooi! Zo mooi gekleurd en die kleuren komen zo mooi naar voren op het boekpapier! Fijne zondag en groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.