Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

maandag 9 juni 2014

Nieuwe Woning



Gisteren middag even een verhuiskaartje gemaakt.
Ondanks het mooie weer van 28º graden buiten heb ik toch maar voor de koelte binnen verkozen.
Dit is het resultaat geworden.
  • Creme kaartkarton
  • Knipvel Marij Rahder
  • HI stamp 0022
  • Sitting cat Poppystamps
  • Distress inkt Victorian velvet.
groetjes Wendy



1 opmerking:

  1. Wow, dat is lekker als het binnen nog iets koel is... Leuke kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.