Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 27 mei 2014

PaardenElfje


  • groen en camel kleur cardstock
  • 2 kleuren blauw cardstock
  • stempel karton
  • stempel Bildmalarna
  • stempel Create Today DD-707A
  • Creatable LR0111,LR0227 en LR0229
  • Memorybox Wrought Iron gate
  • Distress inkt shabby shutters en tea dye
  • Witte stempelinkt Artiste van Do crafts
  • Faber Castell Polychromos potloden
  • Glitterlijm geel en zeepbel
De basis van de kaart heb ik bestempeld met wit en shabby shutters om een levendige achtergrond te creƫren.
de Embossing randen zij bewerkt met tea dye.
de stempel is ingekleurd met de Polychromos potloden en heb een beetje glitter op de vleugeltjes gedaan.
de bloemen zijn bewerkt met witte inkt en glitterlijm.

groetjes Wendy



3 opmerkingen:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.