Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

maandag 7 juli 2014

Hobby Idee Team Springkaart






  • kaart karton groen 15 x 30 cm
  • basis karton HI 3059
  • 3D vel HI0066
  • Distressinkt Black soot

Snij een vierkant van 16 cm van het basis karton.
vouw het in vieren en weer terug zet een punt in het midden waar de lijnen elkaar kruisen.
vouw de vier punten nu naar punt toe. Vouw vervolgens de punt van het papier naar de buitenrand(zie voorbeeld kaart) bewerk de randen met distress inkt.
snij uit het zelfde basiskarton een vierkant van 11 cm en plak dat in het gevouwen vierkant.
Knip de dobbelstenen uit het 3D vel en werk het in 3D op.
plak dit in het gevouwen vierkant.
maak de springkaart volgens patroon.
snij uit het basis papier twee driehoeken voor de beide zijden van de kaart.
plak het gevouwen vierkant als laatste op de springkaart.

groetjes Wendy.






1 opmerking:

  1. Wat een aparte vorm heb je hier weer gemaakt! Mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.