Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 8 april 2014

Hobby Idee Team Labelkaart






  • Creme kaartkarton 13,5 x 24 cm 
  • Geelgroen kaartkarton
  • Hobby Idee basis 3070
  • Hobby Idee mal 0024 en 0029
  • Hobby Idee pons 003,010 en 012
  • Hobby Idee stamp 0022 en 0078
  • Distress inkt: peeled paint, crushed olive en brushed corduroy
  • Glitterlijm geel


Ril de kaart(creme) op 6 en 18 cm van de linkerkant af en vouw de uiteinden naar elkaar toe.
Bewerk de binnenkant van de kaart met peeled paint en crushed olive.
snij 7 x 11,5 cm uit het basis karton en stans aan de lange kant een rand met de rozenpons.
plak het met dubbelzijdig tape op de binnenkant van de kaart.(alleen aan de zij en onderkant)
Stans twee rozen randen uit het zelfde basis karton en plak ze aan weerszijde aan de binnenkant van de kaart.
pons een rozenrand uit creme karton en bewerk de rand met peeled paint en crushed olive en brushed corduroy.plak het met alleen aan de zijkanten en een paar tipjes aan de onderkant  aan de onder kant van de kaart.(zie voorbeeld)
snij uit basiskarton twee keer 5,5 x 13 cm voor de voorkant en plak ze aan beide zijden op.
stans drie labels(de op een na kleinste) uit geel groen karton
en bewerk de randen met brushed corduroy.
plak ze volgens voorbeeld op de kaart.
pons twee grote en een kleine bloem uit creme karton.
bewerk een grote en de kleine bloem met brushed corduroy
knip de blaadjes van de kleine bloem in naar het hartje toe en krul ze naar binnen.
lijm de bloemen op elkaar en breng glitterlijm aan in het hart van de bloemen,plak de bloemen op de labels.
stans het grootste en de twee kleinste labels uit en bewerk de randen met brushed corduroy en bestempel ze.
maak een gaatje aan de bovenkant en bind er een stukje touw omheen.
schuif de kleinste labeltjes tussen de rozenrand en de grootste daar boven.
groetjes Wendy.


3 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooi Wendy!!

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moest 'm even hier komen bekijken; mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal vergeten; bedankt dat je het logo van Time Out Challenges op het blog hebt staan! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.