Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zondag 9 maart 2014

Hobby Idee Team Vintage rozenmeisje





Deze kaart staat op blz.48 van het Hobbyhandig.


  • Dubbel gevouwen Petrol kleurige kaart 15 x 15 cm en een klein stukje van 7,5 x 8,7 cm.
  • Zacht groene kaart karton 14 x 14 cm
  • Knipvel HI 0045
  • Embossingfolder ccc4067
  • HI stamp 0026
  • distress ink vintage photo
  • Panpastels metalic Richgold en Copper.
  • Distresser
  • Fixative spray.

Embos het zachtgroene karton en stempel de tekst tussen het reliëf met vintage photo.

Bewerk de randen met de distresser en daarna het geheel met de Panpastels.
Fixeer het daarna met Fixative spray.
Beïnk de gedistressde randen met Vintage photo.
Knip het 3D plaatje uit en plak het eerste plaatje op het stukje petrol karton van 7,5 x 8,7cm.
distress de randen en bewerk het daarna  met vintage photo.
werk het plaatje verder 3D op en krul aan de boven en onderkant een hoekje om(zie voorbeeld)
Plak dit op het zachtgroene karton.
bewerk de randen van de basiskaart met de vintage photo.
mat nu het geembossde en bewerkte zacht groene karton op de basiskaart.

groetjes Wendy.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.