Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zaterdag 8 maart 2014

Hobby Idee Team Vintage bloemenmeisje


      Deze kaart staat op blz.48 van het Hobbyhandig.





  • Kraftkarton 15 x22,6 cm
  • Beige kaartkarton 10,5 x 15 cm
  • restje oudblauw en olijfgroen kaartkarton
  • 3D knipvel HI0047
  • Embossingfolder ccc4065
  • Distress inkt old paper
  • HI punch 010 en 013
  • Distresser
  • fixative
  • touwtje en dubbelzijdig tape
  • Glitterlijm geel
  • Panpastels:


Ultra marine Blue shade
Burnt Sienna
chrom.oxide green
phthalo blue tint
yellow ochre shade


Ril en vouw het kraft karton naar 11,3 x 15 cm.
Embos het beige kaartkarton.
Distress de randen met de distresser en maak een scheur links boven in de hoek.
Bewerk het vervolgens met de panpastels en beink de randen met distress ink old paper.
Fixeer het geheel.
mat het met dubbelzijdig tape op de basiskaart.
knip het meisje uit en werk het 3D op en plak het op de kaart.
strik een stukje touw om de scheur.
pons ±12 bloemetjes en 5 blaadjes uit en bol ze op en plak ze tussen de scheur met 3D lijm.
breng wat glitterlijm aan op de hartjes van de bloemetjes.

groetjes Wendy





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.