Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 20 maart 2014

Hobby Idee Team Muurbloem


gemaakt van koffie roerstaafjes


  • Dubbel gevouwen witte kaart 10.5 x 14.8 cm
  • 2 kleuren groen restje wit en lila karton
  • Stencil Stenen Dutch Doobadoo
  • HI punch 010, 012,013, 014 en 015
  • Pan pastels red iron oxide en red iron shade.
  • Fixative
  • Distress inkt Vintage photo en Seedles preserves
  • Koffie hout roerstaafjes
  • Glitterlijm paars
  • Versamark
Leg het stencil op de dubbelgevouwen kaart en breng nu de versamark aan op het stencil.
verwijder vervolgens het stencil en breng met een sponjes de panpastels aan.als je dat gedaan hebt fixeer je de panpastels.
pons een aantal blaadjes uit in 2 kleuren groen(groot, middel en klein)
maak hier een slinger van begin met 1 grote dan 1 of 2 middel grote en 1 of 2 kleine blaadjes.
ligt er aan hoe lang je de slinger wilt hebben.
maak zo 3 a 4 slingers.
maak van de houten koffiestaafjes een klimrek volgens voorbeeld. en plak deze op de kaart
plak nu naar eigen inzicht de slingers takken op het klimrek.
pons grote witte bloemen uit en bewerk ze met seedles preserves. pons nu 5 kleine lila bloemen uit en knip ze van het uiteinde naa r het hartje toe in zodat er hele smalle reepjes ontstaan(veertjes)
plak nu het kleine geknipte bloemetje op de grote bloem.
breng paarse glitterlijm aan in het hart(midden) van de bloem.
plak de bloemen verdeeld op het met blaadjes bedekte klimrek.

groetjes Wendy.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.