Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 7 maart 2014

Hobby Idee Team Duizend en een dingen bakje




Vandaag kwam de Hobby Handig uit en op pagina 48 staan 3 projektjes van mijn hand.
als DT lid van het Hobby Idee
(Hobbycentraal)







  • Hobby idee basis 3047 18,5 x 21 cm
  • passende kleur mosterd geelkarton 18,5 x 21 cm
  • voor de bloemen warm geel karton 
  • Mosgroen en licht groen kaart karton voor de blaadjes
  • HI mal 0013 en 0044
  • Boekbinderslijm en een kwastje
  • Geel lint4 x 25 cm 
  • glitterlijm geel
  • plantenspuit of mini mister.

Smeer het basis papier dun in met boekbinderslijm en leg de passende kleur geel er bovenop.
laat het onder b.v. een boek drogen.
leg als het droog is het patroon er op en trek het over en knip/snij het uit.
ril de naden en vouw het in model.
knip de gaatjes in de hoeken en strik er het gele lint door.
stans 4 grote en 2 kleine bloemen uit.
stans 8 mosgroene en 4 licht groene blaadjes uit.
spuit de bloemen en blaadjes met de plantenspuit of mini mister met water vochtig.
verkreukel de blaadjes en bloemen(per stuk) tot een propje en ontvouw ze weer.
breng ze in model en laat ze aan de lucht drogen.
plak vervolgens 2 grote en 1 kleine bloem op elkaar met in het hart van de bloem gele glitter lijm.
plak de bloemen met 4 donkere en 2 lichte blaadjes op de zijkanten van het bakje.
groetjes Wendy 




    • Hobby idee basis 3051 18,5 x 21 cm
    • passende kleur groenkarton 18,5 x 21 cm
    • voor de bloemen rood en 2 kleuren groen kaart karton
    • HI mal0013en 0044
    • Boekbinderslijm en een kwastje
    • rood lint 4 x 25cm
    • glitterlijm geel
    • plantenspuit of mini mister.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.