Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 9 januari 2014

Hobby Idee team De Roos



  • Kaartkarton gebroken wit 10,5 x 15 cm en een kleinstukje voor het ovaal
  • kaartkarton magnenta 15,5 x 22cm
  • 3D vel HI 0038
  • HI mal 0043
  • embossing mal ccc04066
  • Hi Stamp0026
  • Distress inkt oldpaper
  • panpastel metalic bronze en light gold
  • Distresser  en wit naaigaren

Vouw het kaart karton magnenta dubbel.
emboss het gebroken witte karton distress de randen bewerk het daarna met de kleuren magnenta en bronze.
daarna alleen de randen met de kleur oldpaper.
mat het geheel op de dubbel gevouwen kaart.
stans uit het kleine stukje gebroken wit  een Ovaal ( de ena grootste) naai met de naaimachine of met de hand een randje langs het ovaal.
bewerk het met light gold.
plak het ovaal op de kaart.
knip de roos uit en werk het op in 3D en plak het in het midden op de kaart.

groetjes Wendy.


1 opmerking:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.