Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 31 januari 2014

Dare to Dream


  • Kaartkarton wit en groen
  • Stempelkarton
  • Gearstamp Elegant nouveau
  • Tekststempel Lili of the Valley
  • Prisma color premier potloden
  • Archival ink coffee
  • Plakparels Hobby Idee
Deze kaart heb ik gemaakt met de Inkadinkado stamping Gear.
Heb ze 3x naast elkaar gestempeld met Archival ink coffee
en in gekleurd met de prisma potloden.
groetjes Wendy.


1 opmerking:

  1. Ik had deze al op FB gezien, maar wilde je zeggen dat ik ´m super vind! Fijne zondag verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.