Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

donderdag 7 november 2013

Hobby Idee Team Herfstwaaier



  • Dubbel gevouwen olijf groene Kaart 10,8 x 15 cm
  • Kaartkarton bruin en okergeel
  • Basis HI 3034
  • HI stamp 00018
  • HI punch 005
  • 3D vel HI 0075
  • Knoop
Snij van bruin karton 10,3 x 14,5 cm en mat dit op de dubbel gevouwen olijf groenen kaart.
snij van het basis papier 9,8 x 14 cm en mat dit weer op het bruine karton.
snij van bruin karton een reep van 5,5 x 30 cm.
pons nu aan een kant een rand.
maak een rillijn
in het midden van het hoge boogje(berg vouw) een rillijn in het lage boogje (dal vouw).
vouw het nu tot een harmonica.
snij van oker geel karton een reep van 3,5 x 30 cm.
pons nu de hele reep zo dat er een kant lint ontstaat.
maak weer een rillijn in het midden van de hoge en lage boogjes. vouw dit ook tot een harmonica.
lijm het oker gelen kant halverwege op het bruine reep.
laat de harmonica vouwen mooi in elkaar vallen.
snij een rondje van 5 cm en knip het doormidden.
vouw de sierreep tot een halfrond en plak dit op het halve rondje karton aan de achterkant.
plak het geheel links op de kaart.
plak in het midden een knoop.
knip het 3D plaatje uit en werk het op.
stempel het label en knip het uit, plak het vervolgens voorbeeld op de kaart.

groetjes Wendy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.