Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zaterdag 9 november 2013

Annie Fransen 65 jaar



  • wit kaart karton
  • sweetheart numbers Accucut
  • Radiant rectangles spelbinders
  • LR0256 en LR0157 creatables
  • 6002/0162 Vintage borders Joy crafts
  • Distress inkt Seedless preserves
Deze kaart heb ik gemaakt voor A.Fransen haar 65ste verjaardag zoals ik haar heb belooft.
heb hiervoor onder andere een van de nieuwe spelbinders gebruikt.

groetjes Wendy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.