Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 20 september 2013

Rob's verjaardags kaart





  • donkerblauwparelmoerton
  • gadget gears Tim Holtz
  • mini lock & keyset Tim Holtz
  • Just a Ticket Die namics
  • Creatables LR0198
  • Arclylverf Brons
  • Inka gold silber 902 en Graphit 910
  • distresinkt Brushed corduroy
heb een verjaardagskaart voor mijn zwager gemaakt.

heb nu een aantal mannenkaarten gemaakt en moet jullie zeggen dat het me toch wel wat makkelijker afgaat.
dus er is nog hoop voor de mannen kaarten. :-)

groetjes Wendy






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.