Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zondag 8 september 2013

Hobby Idee Team Sneeuwvlok medalion

Hobby Idee blad blz.27 en op Facebook


  • Witte dubbel gevouwen kaart van 13,5 x 13,5 cm
  • basis papier 3030
  • 3D knipvel HI0038
  • Sneeuwvlok HI mal 0046
snij uit het basispapier een vierkant van 13x13 cm
mat dit op de witte kaart
stans de grote sneeuwvlok twee maal uit en bewaar 1 dicht midden rondje
knip 4 ijskristallen uit de sneeuwvlok met aan iedere zijde 3 boogjes plak ze in de hoeken van de kaart.
neem het meisje met de rozen en leg het dichte rondje op het hoofd en bovenlijfje.
trek het met potlood om en knip het 1 milimeter groter uit.
plak het achter de sneeuwvlok.
werk het verder in 3D op.
plak het geheel op de kaart.

1 opmerking:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.