Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 24 september 2013

Hobby Idee Team de Herfst



  • Off white linnen persing Karton
  • 2 kleuren orange en groen
  • restje zacht geel
  • HI mal 0043
  • HI stamp 0017 en 0023
  • HI punch 005
  • Distressink: Rusty hinge, Scattered straw, Vintage photo
  • Panpastels:  Diaylide yellow, Burnt sienna, Orange shade, Bright yell, Green shade
  • Versamark
Snij een dubble off-white kaart van 10,5 x 14,8 cm
stempel de bladeren op de twee kleuren groen karton en knip ze uit.
stans met de HI mal 0043 (de kleinste en de daarop volgende) 2x5 ovaaltjes uitin licht en donker orange.
bewerk de randen met rusty hinge en shattered straw.
bouw de pompoen als volgd op:
neem een ovaal en plak daar achter  links en rechts een volgend ovaal wat ± ⅓ uit steekt.
doe dit nog een keer.
de pompoen is nu gevormd.
knip van zachtgeel een steeltje en plak het achter de pompoenop de kaart met 3D lijm.
Pons een rand van groen en snij het ± 3mm onder de schulprand af, bewerk het met vintage photo.
plak het onderaan de kaart over de pompoenen als een soort hekje.
Snij van off-white een reep van  3½ x 14.8 cm
pons een rand over de gehele lengte. stempel met versamark een sierrand.
bewerk het vervolgens met de panpastels en plak met 3D foamtape bovenaan de kaart.
plak de bladeren met 3D lijm volgens voorbeeld op de kaart.

groetjes Wendy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.