Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

maandag 27 mei 2013

Hobby Idee Team Vroeger!





  •              Kaart karton.
  • ·         Knipvel 3D HI 0026
  • ·         Designpapier 3010
  • ·         Decoratie lint 1450-01
  • ·         Distress ink pumice stone
  • ·         Blendingtool
  • ·         Dubbelzijdigtape


·      
Knip alles uit het 3D knipvel
Neem een kaart van 13,5x27 cm markeer het midden ervan en vouw de linker en rechter kant precies naar binnen en bewerk het met een blendingtool en distressinkt.
Snij voor de binnenkant (links en rechts) ook 2 stroken designpapier van 6x12,8 cm en voor het midden 7x13 cm onderkant en 6x13cm bovenkant
En bewerk ze ook met distressinkt en mat ze op de kaart.
Plak een lintje in het midden over de 2 verschillende designpapier heen.
Snij een cirkel van 3,5 cm uit de voorkant van de kaart zo ontstaat er links en rechts een halve cirkel.
Bewerk dit ook met distressinkt.
Snij een rondje van 4 cm voor de onderkant van de rozet.
Rozet:snij een reep van 4x26 cm uit niet te dik papier, maak rillijnen van een halve centimeter, vouw vervolgens de lijnen in berg en dal vouwen.
Plak de uiteinden aal elkaar zodat er een staande cirkel ontstaat.
Duw de bovenkant naar beneden zodat er een rozet ontstaat en plak hier op het rondje van 4 cm.
Draai nu de rozet om en plak het mannenhoofd erop in 3D.
Plak nu het geheel in het middend van de kaart maar zo dat het hoofd zichtbaar is als de kaart dicht gevouwen is.
Werk alles nu op in 3D en plak het op de kaart.
groetjes Wendy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.