Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 28 mei 2013

Hobby Idee Team Gefeliciteerd met je Rijbewijs.




  • Groen kaartkarton 15,5x 22 cm en geel en terracotta
  • Designpapier basis 3007
  • Snijmal HI 0001
  • Mini old jalopy 657471 tim Holtz
  • HI stamp 0014
  • Plakparels HI 1452-009
  • Distress inkt black soot


Ril het groene kaart karton verticaal op 11cm en vouw hem dubbel
Snij 15x19,5cm uit geel karton en mat dit op de kaart
Snij 14,5x10cm uit designpapier en mat dit ook op de kaart
Snij repen van 2x8cm,2x6cm en 2x4cm uit geel kaart karton.knip aan de rechterkant van de repen een driehoekje uit(zodat er een vaantje ontstaat)
Doe dit ook meet de kelur groen maar dan met de maten 1,5x7,5cm,1,5x5cm en 1,5x3,5 cm
Plak ze op elkaar zodat er drie vaantjes ontstaan van verschillende lengte.
Snij ook uit designpapier reepjes van 0,5x6,5cm,0.5x4,5cm en 0,5x2,5cm en plak dese weer bovenop de vaantjes plak aan het einde een pareltje.
Plak de vaantjes links boven op de kaart met 3D tape.
Stans de rondjes 1x uit in 4 maten Ø 6cm, 4,5cm, 3,8cm en 2,1cm  en plak ze schuin op elkaar en plak een pareltje in het midden van het kleinste rondje.
Stans de auto uit en bewerk de randen met distress inkt.
Stempel de tekst erop en plak het autootje met 3D tape op de kaart.
Groetjes Wendy




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.