Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

vrijdag 18 januari 2013

Love me tender


Hallo, Allemaal
Heb deze kaart eerst met Dylusions bewerkt, daarna heb ik de mask eroverheen gebruikt.
De twee harten heb ik eerst gestempeld en daarna in de meltpot Utee gesmolten en heb de harten er in gedompeld.
De bloemen heb ik met de Tattered florels uit gestanst(kleinst bloem) en bestempeld met de allium silhouetten en als laatste 3 puntjes glue  aan gebracht per bloem.
Groetjes Wendy.

  • ·         Dylusions
  • ·         Template (mask) Lusciousleaves DYS34261
  • ·         Couple in love Q5110NS
  • ·         Cupid on Key D9208NS
  • ·         Flouwerheart B9205NS
  • ·         Allium Silhouettes R10601NS
  • ·         Tattered Florals 656640
  • ·         Archival ink Maroon
  • ·         Ultra thick Embossing enamel clear
  • ·         Stickel Glue GG-56601836










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.