Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zondag 6 januari 2013

Couple in Love.

                                2e kaart als gast designer van de stempelwinkel






Hallo Allemaal,
Als een aparte kaart heb ik een easelkaart gemaakt.
Heb een Dubbel gevouwen kaart uitgestansd ( de mal iets boven de vouwlijn gelegd)
En daarna nog een keer enkel.
De dubbele kaart is de voorkant nog een keer op de helft gevouwen.
Daar word later de enkele kaart voor de helft tegen aan geplakt.
De  enkele kaart heb ik eerst gestempeld en daarna bewerkt met distress inkt.
De dubbele kaart is eerst bewerkt met distress ink en daarna de enkele kaart tegen de onderste helft van de voorkant van de kaart geplakt.
Om te voorkomen  dat de kaart weer onderuitzakt heb je een stopper nodig.
In dit geval is het de Cherub.
Deze heb ik gestempeld toen uit geknipt en met 3D lijm op geplakt.
De kaart is verder afgewerkt met geponsde bloemetjes, blaadjes en stickelsglue.
Stempel groetjes Wendy.
  • ·         Q5107NS Dancing couple
  • ·         F5101NS love you
  • ·         D5105NS Cherub
  • ·         Archival ink maroon
  • ·         Distress ink :aged mahogany, vintage photo en tattered rose
  • ·        Stickels glue icecle

4 opmerkingen:

  1. Tjonge wat een mooie kaart. Ik vind de kleur ook heel mooi gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk romantisch kaartje Wendy ! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg mooi Wendy, deze nostalgische easelkaart, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw wat een prachtige kaart .super mooi!
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.