Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zaterdag 15 december 2012

De Gracht in Wintertijd.

vooraanzicht

bovenaanzicht

voorkant
Hallo Allemaal,
Heb deze keer een Trinitagekaart gemaakt.
de materialen die ik hiervoor gebruikt heb zijn:

  • Beigekaartkarton
  • Trinitage knipvel
  • Creatables CR1201
  • Creatables LR0244
  • Creatables LR0247
  • Holliday cheer Spelbinders
  • Distress ink Vintage photo
  • Puffy wit van Tulip
  • Scribbles shiny Christmas red

2 opmerkingen:

  1. hoi Wendy, wat een supermooie kaart is dit, ik had nog nooit van die term gehoord, erg mooi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.