Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 7 november 2012

Wedstrijd bij de Hobbyshop Favoriet

Omdat jullie met de vorige wedstrijd zo leuk meegedaan hebben , gaan we weer een nieuwe wedstrijd doen.
En dit keer doen we een kleuren challenge.
Maak een kaart, maakt niet uit of het een 3D of een scrapkaart is als er maar deze kleuren inzitten.
Maak een kaart met onderstaande kleuren en maak kans op een waardebon van € 10,00 te besteden bij Hobbyshop Favoriet.
Ga dus gauw naar het blog van de Hobbyshop favoriet  om te kijken welke kleuren het zijn voor de wedstrijd.
Groetjes Wendy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.