Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zondag 11 november 2012

Het Gingerbread Duo


Met de naderende kerst heb ik voor de Hobbyshop Favoriet een kerst kaart gemaakt,
met een oplegvel.
hier heb ik in het midden eerst een rood satijn lint door de gaatjes geweven.
Groen papier achter de klokken gedaan
en het geheel op rood kaart karton geplakt.
Gaatjes geprikt in de openingen en de pailletten met de kraaltjes erop genaaid.
het geheel heb ik op een groene kaart geplakt.
tot slot heb ik het Gingerbread duo geplaatst.
tot de volgende keer.
Wendy.

materialen die ik gebruikt heb zijn:

  • oplegvel 601039
  • Pailetten 123950006
  • Gingerbread Vilt assortiment kerts art. 197110001


1 opmerking:

  1. Leuk die gingerbread mannetjes Wendy! Origineel ook met die pailletjes. Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.