Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 27 november 2012

Garden Fairy

Hallo Hobby vrienden,
Vandaag mag ik als DT lid van de Hobbyshop Favoriet er weer een creatie op zetten genaamd de Garden fairy.
Heb hiervoor een licht groene parelmoer kaart genomen.
Aan de onder en zijkant heb ik veldbloemen gestempeld met distressmarkers.
op een stukje creme kleurig kaart karton heb ik veldbloemetjes gestempeld en dit achter de stands geplakt.
dit heb ik schuin op de kaart geplaatst met daarop de fairy in 3D en afgewerkt met glitterglue.
tot de volgende keer groetjes Wendy.

2 opmerkingen:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.