Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

zondag 7 oktober 2012

Orientale sfeer

Hallo Allemaal

Kwam de trendy Oriental mal weer tegen tijdens het reorganiseren van mijn mallen
(zo weet je gelijk weer wat je in huis hebt)
Vond het leuk om er weer een kaart mee te maken.
heb de mal dit keer gebruikt als een sjabloon.
Heb 2 waaiertjes gevouwen van designpapier en er zelfgemaakte kwastjes met een kraaltje eronder gehangen.
2 bloemetjes geponst en op de waaiers geplakt om een mooi geheel te krijgen.
Onder aan de kaart heb ik een border van Nellie snellen gebruikt en als takjes de creatables met 2 parelpins er tussen en een strikje van satijnlint om het geheel af te maken.

Materiaal dat ik heb gebruikt:

  • kaartkarton
  • designpapier
  • trendy oriental mal 4.610.652
  • MFD 028 Nellies Multie Frame
  • Creatables LR0229 van Marriane design
  • Distress ink fired brick
  • Bloemponsje, Kraaltjes,Gouddraad en 2 parelpins.

1 opmerking:

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.