Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

woensdag 12 september 2012

DT-Team Hobbyshop Favoriet


Leuk nieuws!!!!

Ik heb  nieuws!!
Ik zit vanaf vandaag namelijk in het DT-team van Hobbyshop Favoriet!
Een webwinkel waarin voor elke hobbyist wat te vinden is.
Ik zal jullie regelmatig wat laten zien....en dat kan van alles zijn...
 (niet alleen scrapkaarten, maar ook andere projecten!!)
Op het blog van Hobbyshop Favoriet vind je allerlei leuke voorbeelden, want we hebben een heel enthousiast DT-team, dus neem een kijkje (en word dan gelijk volger,want er is een leuke candy!)
 Groetjes Wendy

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je mijn tekst leuk vond..haha!
    Gezellig dat we samen in het DT-team zitten!!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy, allereerst van harte gefeliciteerd met je toetreding tot het DT-team van de hobbyshop, heel veel succes ermee, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.