Over mij

Mijn foto
Laren, NoordHolland, Netherlands
Hallo ik ben Wendy Middendorp. ben uit het jaar 1960 en ik doe aan alle voorkomende hobbies. ik heb twee linker handen betreft de computer maar dat laat ik lekker over aan mijn man Peter, die mijn creaties op het blog zet.

dinsdag 28 augustus 2012

Eenvoudig 2

Materialen gebruikt:

  • Kaartkarton + Designpapier
  • Borderrand no 12 van Crealies
  • Stempelinkt Olive green en Red van Inkadinkado
  • Distressinkt Antique linnen
  • Stamp&Die-cut 657773 van Sizzix Hero arts
  • Crealies nonstamp no 3
  • Glimmermist iridesent gold van Tattered angels
  • Glitterlijm.
Dank jullie wel en tot de volgende keer Wendy.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Wendy,
    En dit noem jij een eenvoudig kaartje.....het is een PRACHTIG kaartje. Ik doe het je niet na.....op de borderrand na dan ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Wendy, schattig kaartje heb je gemaakt, leuke randpons met een mooi lintje erop, prachtige stempel en zijn de vlinders van perkamentpapier of vellum? het ziet er zo mooi uit, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Wendy, bedankt voor je antwoord, heel mooi die vlinders, ik dacht echt dat het vellum papier was, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

ik wil je alvast bedanken voor je reactie op mijn creaties.

Thanks for your reaction on my blog.


Hugs Wendy.